Možnost vračila blaga
1. ODSTOP OD POGODBE s pisnim sporočilom
Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju Clar d.o.o. pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, in sicer na e-naslov info@clarkids.si. Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu prejetja/dostave naročenega blaga. V elektronskem sporočilu o odstopu od pogodbe nedvoumno navedite odločitev, da od pogodbe odstopate (z vašim imenom in datumom oddanega naročila) ali pa izpolnite obrazec za odstop od pogodbe, ki ga najdete tukaj.
2. VRAČILO BLAGA
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Vračilo prejetih plačil/kupnine bo podjetje opravilo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Potrošnik lahko izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva na obrazcu za vračilo. Morebitne uporabljene promocijske kode in drugi popusti se kupcu ne vrnejo.
Izdelki, ki jih kupec vrne, morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Izdelkov z unikatnim vezenjem ni mogoče vrniti ali zamenjati, saj gre za blago, izdelano po naročilu potrošnika.
Blagu, ki ga želite vrniti ali zamenjati, obvezno priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za menjavo blaga, ki ga najdete tukaj. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Clar d.o.o.
Naslov podjetja za vračilo po pošti:
Clar d.o.o.
Vrablova ulica 12
2000 Maribor – s pripisom Prodaja na spletu
Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.
3. REKLAMACIJE pošiljke
Clar d.o.o. odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgoviniClarKids.si. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@clarkids.si
Odgovornost za materialne pomanjkljivosti izdelka
Trgovec odgovarja za materialne pomanjkljivosti izdelkov, ki se prodajajo na njegovih straneh, skladno z vsakokratno veljavno zakonodajo. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Opredelitev stvarne napake:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.